پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
مادربردهای گیگابایت هر روز خراب تر از دیروز!!بعد ما که میگیم خرابیش بالا از 3000 جهت میگن نه!آمار خرابیش هر روز داره بدتر میشه.چه قدیمی چه جدید
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
مادربردهای گیگابایت هر روز خراب تر از دیروز!!بعد ما که میگیم خرابیش بالا از 3000 جهت میگن نه!آمار خرابیش هر روز داره بدتر میشه.چه قدیمی چه جدید
این مادربرد x58هست برای چندین سال پیش . هنوز ایراد مشخص نشده که مشکل از مادربردشون هست .
خیلی از شرکت ها تو زمان گارانتی هم به مشتری سرویس نمیدن . آواژنگ خیلی از مادربردهای خارج از گارانتی هم با هزینه کم تعمیر میکند . همین که بستری برای پاسخگویی به پرسش کاربران ایجاد شده . نشانه حرکت مثبت این شرکت هست .
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
این مادربرد x58هست برای چندین سال پیش . هنوز ایراد مشخص نشده که مشکل از مادربردشون هست .
خیلی از شرکت ها تو زمان گارانتی هم به مشتری سرویس نمیدن . آواژنگ خیلی از مادربردهای خارج از گارانتی هم با هزینه کم تعمیر میکند . همین که بستری برای پاسخگویی به پرسش کاربران ایجاد شده . نشانه حرکت مثبت این شرکت هست .
مادربردهای گیگابایت هر روز خراب تر از دیروز!!بعد ما که میگیم خرابیش بالا از 3000 جهت میگن نه!آمار خرابیش هر روز داره بدتر میشه.چه قدیمی چه جدید
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
مادربردهای گیگابایت هر روز خراب تر از دیروز!!بعد ما که میگیم خرابیش بالا از 3000 جهت میگن نه!آمار خرابیش هر روز داره بدتر میشه.چه قدیمی چه جدید
تمام تاپیک هایی که درباره مشکلات کاربر با مادربردهای گیگابایت بوده بصورت راهنمایی های شهر سخت افزار حل شده . تو این یکسال فقط 1% درصد از کاربران مجبور به مراجعه به گارانتی شدند . این آمار 3000 رو که میفرمائید از چه منبعی نقل میکنید ؟
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
مادربردهای گیگابایت هر روز خراب تر از دیروز!!بعد ما که میگیم خرابیش بالا از 3000 جهت میگن نه!آمار خرابیش هر روز داره بدتر میشه.چه قدیمی چه جدید
با سلام خدمت شما
در ابتدا تشکر میکنم از لطف شما نسبت به مجموعه گیگابایت و آواژنگ . این آمار خرابی رو بر اساس چه مدرک و رفرنسی ارائه میکنید . ممنون میشم در مورد این مورد بیشترتوضیح بدید؟
با تشکر :11():
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
با سلام خدمت شما
در ابتدا تشکر میکنم از لطف شما نسبت به مجموعه گیگابایت و آواژنگ . این آمار خرابی رو بر اساس چه مدرک و رفرنسی ارائه میکنید . ممنون میشم در مورد این مورد بیشترتوضیح بدید؟
با تشکر :11():
با سلام خدمت شما
نمیدونم چرا قضیه رو به آواژنگ مربوط میکنید!چند ماه پیش البته این موضوع رو کشیده شد به آواژنگ و از بنده مدرک خواستید.بنده فاکتورها اسم ها و شات از ایمیل رو ضمیمه رو کردم اما نه تنها شما بلکه جناب برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] هم خود رو به راه دیگری زده و هیچکدام کوچکترین اشاره ایی به آن پست بنده نکردید کلا انگار ندیدید عزیزان!!یادتون هست؟حالا مجدد از بنده مدرک برای چی یمخواهید،نمیدونم؟!
البته هنوز هم میگم آواژنگ بهتر از قبل شده ولی هنوز هم درگیر مشکلات است.
بنده خودم تکنسین فنی و مهندس سخت افزار هستم.چند سالی است که مشغول به تعمییرات هستم و تکنسین فنی سام سرویس هم هستم.انقدر هم میدونم که اگر یک برند ضعف دارد،مشکل از برند است نه شرکت خدمات دهنده!
نقل قول:
تمام تاپیک هایی که درباره مشکلات کاربر با مادربردهای گیگابایت بوده بصورت راهنمایی های شهر سخت افزار حل شده . تو این یکسال فقط 1% درصد از کاربران مجبور به مراجعه به گارانتی شدند . این آمار 3000 رو که میفرمائید از چه منبعی نقل میکنید ؟
مطمئنید فقط یک درصد؟میشه لطفا مدرک ارائه کنید که همگی درست شده و فقط 1 درصد به آواژنگ رفته است عزیز؟جای مهم عرض بنده این هستش که بارها در همین انجمن در اکثر موضوعات شما خودت رو کنار کشیدی و جواب بنده رو ندادید!آخریش رو یادتون هست؟گفتم تا زمانی که جواب بنده رو ندادید هیچوقت به سوالات شما پاسخ نمیدهم.حالا هر وقت شما جواب اون هم بحث و سوالات بنده رو دادید منم میگم چرا گفتم آمار خرابیش انقدر زیاده!
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
با سلام خدمت شما
نمیدونم چرا قضیه رو به آواژنگ مربوط میکنید!چند ماه پیش البته این موضوع رو کشیده شد به آواژنگ و از بنده مدرک خواستید.بنده فاکتورها اسم ها و شات از ایمیل رو ضمیمه رو کردم اما نه تنها شما بلکه جناب برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] هم خود رو به راه دیگری زده و هیچکدام کوچکترین اشاره ایی به آن پست بنده نکردید کلا انگار ندیدید عزیزان!!یادتون هست؟حالا مجدد از بنده مدرک برای چی یمخواهید،نمیدونم؟!
البته هنوز هم میگم آواژنگ بهتر از قبل شده ولی هنوز هم درگیر مشکلات است.
بنده خودم تکنسین فنی و مهندس سخت افزار هستم.چند سالی است که مشغول به تعمییرات هستم و تکنسین فنی سام سرویس هم هستم.انقدر هم میدونم که اگر یک برند ضعف دارد،مشکل از برند است نه شرکت خدمات دهنده!
مطمئنید فقط یک درصد؟میشه لطفا مدرک ارائه کنید که همگی درست شده و فقط 1 درصد به آواژنگ رفته است عزیز؟جای مهم عرض بنده این هستش که بارها در همین انجمن در اکثر موضوعات شما خودت رو کنار کشیدی و جواب بنده رو ندادید!آخریش رو یادتون هست؟گفتم تا زمانی که جواب بنده رو ندادید هیچوقت به سوالات شما پاسخ نمیدهم.حالا هر وقت شما جواب اون هم بحث و سوالات بنده رو دادید منم میگم چرا گفتم آمار خرابیش انقدر زیاده!
دوست گرامی مسئله آمار خیلی جالب توجه هست . از چه طریقی این آمار رو بدست آوردید .میزان خرابی که شما میفرمائید بر چه اساس هست . این آمار با چه روشی و توسط چه شخص یا موسسه ای جمع آوری شده است .
در مورد فاکتورها اسم ها و شات از ایمیل رو ضمیمه
هم لطف کنید .آدرس اونها رو لینک کنید تا بررسی شود . در مورد حل شدن مشکلات شما میتونید تاپیک زیر که فیدبک پشتیبانی گیگابایت در این انجمن هست مطالعه کنید .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
دوست گرامی مسئله آمار خیلی جالب توجه هست . از چه طریقی این آمار رو بدست آوردید .میزان خرابی که شما میفرمائید بر چه اساس هست . این آمار با چه روشی و توسط چه شخص یا موسسه ای جمع آوری شده است .
در مورد
فاکتورها اسم ها و شات از ایمیل رو ضمیمه
هم لطف کنید .آدرس اونها رو لینک کنید تا بررسی شود . در مورد حل شدن مشکلات شما میتونید تاپیک زیر که فیدبک پشتیبانی گیگابایت در این انجمن هست مطالعه کنید .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
با احترام به شما،جناب مهندس دفعه پیش که ضمیمه شد به فرمایش خودتون البته،اتفاق خاصی نیافتاد.کما اینکه بنده قبلش عرض کردم که مشکل در هر صورت حل شده هرچند وقت زیادی گرفت تا بتوانم مورادی رو ثابت کنم.جسارتا در کمال احترام دلیلی نمیبینم مجدد هم وقت شمارو بگیرم و هم وقت خودم رو مدارک مجددا ارائه شود.
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
با احترام به شما،جناب مهندس دفعه پیش که ضمیمه شد به فرمایش خودتون البته،اتفاق خاصی نیافتاد.کما اینکه بنده قبلش عرض کردم که مشکل در هر صورت حل شده هرچند وقت زیادی گرفت تا بتوانم مورادی رو ثابت کنم.جسارتا در کمال احترام دلیلی نمیبینم مجدد هم وقت شمارو بگیرم و هم وقت خودم رو مدارک مجددا ارائه شود.
لطف میکنید آدرس تاپیکی که این موارد رو ضمیمه کردید رو اعلام بفرمائید . دوست خوبم شما آماری رو مطرح کردید و از شما درخواست رفرنس و منبع برای این آمار میکنم . شما میفرمائید مشکل حل شده است ولی تو این تاپیک مطرح کردید . لطف کنید آدرس منابعی که شما به این نتیجه رسیدید رو همینجا برای روشن شدن ذهن دیگر کاربران الحاق کنید .
با تشکر:11():
پاسخ: [مادربرد گیگابایت] مشکل در ریست شدن سیستم و تعمیر نکردن از سوی آواژنگ
نقل قول:
با احترام به شما،جناب مهندس دفعه پیش که ضمیمه شد به فرمایش خودتون البته،اتفاق خاصی نیافتاد.کما اینکه بنده قبلش عرض کردم که مشکل در هر صورت حل شده هرچند وقت زیادی گرفت تا بتوانم مورادی رو ثابت کنم.جسارتا در کمال احترام دلیلی نمیبینم مجدد هم وقت شمارو بگیرم و هم وقت خودم رو مدارک مجددا ارائه شود.
نقل قول:
لطف میکنید آدرس تاپیکی که این موارد رو ضمیمه کردید رو اعلام بفرمائید . دوست خوبم شما آماری رو مطرح کردید و از شما درخواست رفرنس و منبع برای این آمار میکنم . شما میفرمائید مشکل حل شده است ولی تو این تاپیک مطرح کردید . لطف کنید آدرس منابعی که شما به این نتیجه رسیدید رو همینجا برای روشن شدن ذهن دیگر کاربران الحاق کنید .
با تشکر:11():
جناب آریایی،
ما مسئول e-Support گیگابایت در ایران هستیم و هر چند اکثر موارد بسیار خوب حل شده، نظر یک شخص ناراضی چه از e-Support و چه از برند و یا ... برای ما بسیار بسیار مهم و ارزشمند هست. برای همین مطمئن باشید با کمال احترام و سعه صدر پذیرای شما هستیم . :11():
لطف بفرمایید تمامی مواردی که باعث نارضایی شما شده در مورد قبلی را کامل بفرمایید اینجا تا شخصاً پیگیری کنم، دوست داشتید میتونید برای من پی ام کنید به جای تاپیک. ما مشکلی از ابراز شدن نارضایتی به صورت عمومی هم نداریم چراکه گیگابایت هدفش از این انجمن دقیقاً بررسی همین موارد در ایران هست.
در مورد آمار خرابی هم جسارتاً طبق آماری که ما از گارانتی های مختلف داریم، صحیح نیست. اگه آمار موثقی دارید خوشحال میشیم ارائه کنید.
ممنون از حضور شما ، ما پیگیر نارضایتی شما قطعاً خواهیم بود و پوزش میخوایم اگه جایی همچین اتفاقی افتاده براتون. :give_rose: